Уншиж судлах ном зүй

1.    Физик боловсролын стандарт 2004
2.    О.Алтангоо. 2005. Физикийн хичээлээр мэдлэг бүтээх аргазүйн асуудалд. Бага дунд боловсролын стандарт хэрэгжүүлэх зөвлөмж-1. УБ., МУБИС хэвлэл
3.   Ж. Балтзерсен. 2007. Ээлжит хичээл ба чанартай сурган хүмүүжүүлэх ухаан. Мэдээлэл. УБ.,
4.      Ж. Балтзерсен. 2007. Хүүхэд хэрхэн суралцдаг тухай. Мэдээлэл. УБ.,
5.    С.Батхуяг, Ш.Ичинхорлоо (ред). 2003. Сурган хүмүүжүүлэх зүйн үндэс. УБ.,
6.     С. Батхуяг. 2007. Сурагчдын хичээл дээрх үйл ажиллагаа, түүнийг зохион байгуулах талаар зөвлөх нь. "Outreach" JEP-241бб төслийн сэтгүүл 2. УБ.,
7.     Ц. Батсуурь. 2007. Сургалтын технологийн шинэчлэл. "Outreach" JEP-241бб төслийн сэтгүүл 3. УБ.,
8.    Ф. Бейлис. 2007. Сурах үйл явцын тухай эргэцүүлэх нь. "Outreach" JEP-241бб төслийн сэтгүүл 3. УБ.,
9.     Г.Болд, Г.Гомбожав. 199б. Хичээл- сэдэл, харилцаа, туслалцаа. УБ.,
10.  Б.Бурмаа, М. Ганбат. 200б. Физик Дидактик. УБ.,
11.  Р. Бёрден. 2007. Сургалтын явцад суралцагсдын сэдэл тэмүүлэлийг өрнүүлэх нь. "Outreach" JEP-241бб төслийн сэтгүүл 3. УБ.,
12.  Н. Бэгз. 2001. Глобальчлалын үеийн Монгол Улсын боловсролын хөгжлийн онол арга зүйн үндсэн асуудлууд. УБ
13.  Н.Бэгз. 2005. Боловсролын хөгжлийн онол, аргазүйн асуудлууд. УБ.,
14. Д. Ванчигсүрэн. 199б. Шавь төвтэй сургалтын онол, арга зүй. УБ.,
15.  Б.Жадамбаа. 2008. Танхим дахь мэдлэг бүтээх үйл явц. УБ.,
16.  Б.Жадамбаа. 200б. Сургалтын чанар ба түүнийг сайжруулах арга зам. Мэдээлэл. УБ.,
17.  Б.Жадамбаа. 2007. Ээлжит хичээлийн чанарыг дээшлүүлэх арга зам. Мэдээлэл. УБ.,
18.  Р.Жипжиддорж. 1989. Физик заах аргын зарим асуудал. УБ.,
19.  Ш.Ичинхорлоо. 2009. Сургалтын арга зүйн шинэчлэл. УБ.,
20.  Ш.Ичинхорлоо. 2008. Сургалт. УБ.,
21.  Ч. Лхагважав нар. 2008. Сургалтын менежмент гэж юу вэ?, Сургууль соёлын хөгжпийн шинэ чиг хандлага. Киррикюлим хөгжпийн онол, арга зүй. УБ.,
22.  Ч. Пүрэвдорж. 2007. Ангийн менежментэд холбогдох хоёр санаа. "Outreach" JEP- 241бб төслийн сэтгүүл 3. УБ.,
23.  А. Хоортон. 200б. Сурах онолуудаас суралцах нь. "Outreach" JEP-241бб теслийн сэтгүүл 1. УБ.,
24.  А. Хоортон. 200б. Сургалт, үнэлгээ, сэдэл, тэмүүлэлийн холбоо. "Outreach" JEP-241бб төслийн сэтгүүл 1. УБ.,
25.  Beverley Bell. 2007. Classroom Assessment of Science Learning. Handbook of Reasearch in Education, p. 9б5-995
26.  Martin Tombari. 1999. Authentic Assessment in Classroom. Published by Prentice Hall
27.  Аллан С.Орнштейн. 2001. Идэвхитэй сургалтын стратеги. УБ
28.  Ж. Ваанчиг. 1985. Хичээлийг ажиглах нь багшийн сурган хүмүүжүүлэх ур чадварыг дээшлүүлэх арга зам мөн. Ph.D диссертаци. УБ
29.  Д. Ванчигсүрэн, Д. Дорж. 1994. Хичээлийн технологи. УБ., х.3-10
30.  Н.М.Зверева. 1985. Физикийн хичээлээр сурагчдын сэтгэхүйг идэвхижүүлэх нь. УБ., х.77
31.  Z. Dornyei. 2001. Teaching and Researching Motivation. Longman., p. 28
32.  Soursebook on Practical work for teacher trainers. 2004. Physics. Printed in Philippine
33.  TIMMS. Teaching Mathematics in Seven Country. Results from the 1999. Video Study, p. 2- 10
34.  http://classroom assessment techniques.com